vad två år går fort

Hej älsklingar.
Vad länge sen det är. Två år har passerat sen sist. Bloggnamn har bytts otaliga gånger, likaså bloggplattform. Har ni följt mina vidarelänkningar borde ni hittat den som jag använder nu vilket faktiskt är den jag använt längst också. www.HONJOSEFIN.PAPPER.FI, det är den ifall ni vill läsa. Jag kan ju förvarna att jag växt som person på två år.
Annars då? Anledningen till att jag faktiskt loggade in hit var för att se när jag började blogga. Men, det är inte i Mars 2009 då denna blogg startades utan jag hade faktiskt en före. Tyvärr minns jag inte riktigt när jag började med den, men jag skulle chansa på hösten 08 nånting.
Det är så mycket jag vill skriva här men den enda som läser är väl ändå jag. Fast vem skulle nu ändå komma på att kika in hit så?
Men vet ni? Nu ska jag gå till MITT och SARAHS KÖK och äta FRUKSOST, lägga mig i MIN SOFFA och glo på FINSK TV för att kanske GÅ UT OCH GÅ en stund innan HOCKEY.
Det är så mycket som förändrats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0