Volleyboll

Efter Majnöje idag, så for jag och min lilla kusin till en sk. lekpark (de är egentligen min gamla skola) och gungade och  fjollade på. När ja skulle hämta cykeln så såg jag att några asylisar kom dit också och efter typ ½ h så frågade han (de var 2 barn och deras pappa) om jag ville spela volleyboll, och jag var ungerfär som; Varför inte?

Vårt korta och konstiga samtal:

Jag: Where do you come from?
Han: Irak
J: Do you speak finnish?
H: A little bit
J: Do you speak swedish then?
H: No, but I speak some english
J: Okay

Pause

J: We've got to go
H: Okay
J: Bye!
H: *Mumlade nåt*
J: ööö, Okey
H: Swedish are very good people
J: Ööö, Thanx

Och sen for jag :D Han var jättetrevlig :D

Kommentarer
Postat av: TH

Ja såg när ja kom från majnöje att de va nån gubbe där. Dom e faktist trevliga bara man pratar med dom!

2009-05-01 @ 19:17:40
Postat av: Josefin

okej

2009-05-01 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0