Tv

Jag är beroende av min tv (min å min, familjens). Jag älskar att titta på tv. Men de är sånt man gör när man inte har ett liv. Borde nog skaffa mig ett. Undra om man det kan beställa via tv? Hoppas de. Jag kan titta på tv hur länge som helst. Även om de inte är på. Men då är de inte lika roligt. Har ni nånsin tänkt på att de är kul att titta på tv? Utbildande och allt sånt jäkäjäkä. Men de är kul iaf. Fast man kan ju inte alltid kolla på tv, men varför säger jag inte (du vet johanna) FEEL THE PAIN! Fast fundera går också bra. Om man orkar. Måste ju kolla på tv först.. Hehe..


Om ni tror på de där har ni säkert nåt fel, eller kanske inte.Jag har bara lite tråkigt. De jag tänkte säga var: Nu ska jag gå och kolla på tv ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0