Sommarlov och psykosnack

Vet ni vad som just slog mej?
-Jag har sommarlov!

10 veckor sommar. Inte direkt så mycket vila men åtminstone ingen skola.
12 Augusti börjar jag igen. Fan, klass 9a. De låter fint. Då blir man äldst i skolan. Får man kalla dom andra för moll och julmoll utan att få nåt tbx. Damn, that's nice.

Men har ni tänkt på en grej?
Psykologiskt sett så funderar ju tonåringar väldigt mycker på vem man är och vart man hör hemma etc. Samtidigt ska man ju välja vilken linje man vill gå. Är inte det ganska sjukt?

Man vet inte vem man är men ska bestämma vad man ska göra i resten av sitt liv (nästan)

Vart finns de logiska?

Whatever, jag har huvudvärk och ska dra mej mot sängen. Om jag orkar. Jag jobbar på det. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0