Så jävla störande

Just nu vill jag gärna strypa nån *inte bokstavligt*. En barndoms"kompis" har nämligen köpt sånna skor som jag verkligen ville ha! Man skulle ju tro att hon inte vetat om de hlr men då är det såhär:

I skolan "förföljer" hon mig och mina kompisar och lyssnar på allt vad vi säger!
T.ex, vi såg Twiligth och tyckte den var bra. Gissa vilken film hon köpte?
Jag hittade ett par übersnygga gladiatorskor som jag verkligen, verkligen,verkligen (!) vill ha. Gissa vilka hon köpte?
Jag och några av min vänner började läsa Kenzas blogg. Gissa vad hon läser?
Dessutom har hon på nåt märkligt vis börjat älska jeansjackor (vem har hon fått de ifrån)
och gladiatorsandaler (svårt att gissa?)

Säkert kan man tro att de är en slump men när man väl känner henne, vet man att de inte är det.

AH!

Kommentarer
Postat av: TH

Vi får se till att inte prata om att du å johanna bloggar (el att hon frå reda på era adresser till bloggen). vem vet när hon börjar.

2009-05-01 @ 19:19:08
Postat av: Anonym

oj herregud om hon gör de! jag går allvarligt och slår ner henne isf. Oif är det ett fritt land men iaf

2009-05-01 @ 19:50:27
Postat av: ....

ha hon köppt twiligtht filmen?

2009-05-01 @ 20:13:17
Postat av: Josefin

tyckte hon sa de men jag kan ju ha hört fel

2009-05-01 @ 20:49:41
Postat av: Anonym

Guud! Va störand alltså, kan on it skaff se ett eget liv? :o

2009-05-02 @ 17:04:53
URL: http://muminlemonad.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min blogg, det pågår en fototävling där alla kan delta i.

http://fotofix.blogg.se/tavlingar/

2009-05-02 @ 17:07:55
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men är det en sån himla stor grej då? En tjej vill vara som du? Ta det som en komplimang i stället.

2009-05-02 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0