La true story

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.
Fuska inte!

Kära Alina. För det första vill jag säga att Anton R är den bästa vän jag haft, och att Clara är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att ICE 3 Pappa och Jenny gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Johanna T får ett lyckligt liv tillsammans med Katton. Jag vill säga tack till Maria Unger för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Mikaela. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Natton tog sitt liv. Snälla Patricia B sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Rebecka I och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Tim som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot >Johanna <3 eftersom han varit otrogen mot min käraste >Therese. Jag vet att Alexia kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Anna för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Daniel och Julina och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Mikaela I


Haha, va sjuk xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0