Bobollsturnering

Invecklat men försök förstå:

2a timmen: 8a - 8b (jag går i 8a) Vi vann med 16 - 1 HAHA :D
3e: timmer 8a - 8c (Lovely Johanna & Jonna går i c) Vi vann med 12 - 6. Inte lika mycket haha, men de var en jättekul match. Ni kämpa Johanna (du me Jonna) :D

Imorgon spelar i mot 7c och fy fan vad jag kommer skämmas om vi förlorar. Iof, vi har 9 pojkar och 7 flickor medan de har 5 pokjar och 9 flickor (nej, jag är inte könsdiskriminerande). I vårt lag är de bra killarna: A, A, W, A, O och O. Stor variation på namn ;D. Sen av flickorna är R och jag bra (egoego).

Vinner vi sen mot 7c går vi vidare och spelar mot 9c. Och då gott folk (HAHAHA!) blir de total utklassning!

Here's the thing,

1. Vill man skämmas och förlora mot 7orna och ist  se de bli totalt utklassade av 9orna, so much fun!
eller
2. Vill man vinna och  sen bli totalt utklassade av 9orna?

Dagens dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0