Vår busschaufför, vår busschaufför

Hej!

Allmänt tråkig skoldag. Inga roliga timmar, men de gick väl relativt smärtfritt iallafall. Vi har en ny busschaufför nu, en riktigt jobbig en också. Han körde ungefär 55 km/h HELA vägen till skolan vilket gjorde att vi kom 10 minuter senare än vanligt. Likadant vare på väg hem. Normalt är jag hemma 16.00 men idag blev det 16.10. Tog några bilder för att visa hur jag fördriver tiden i bussen;



Några mindre svåra ekvationer fördriver tiden (javet, jag är lite nördig)



Twilight och en vattenflaska



Och MP3n såklart! (jag vill ha en Ipod..)


Nu hör jag min mage kurra så jag ska gå och fixa lite mat åt mej. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0