Twilight

Som jag nämnde förut har jag också börjat läsa twilight. Läste just ut första boken och väntar nu bara på att min kompis ska läsa ut den andra. Iof, hon fick den idag av en tredje kompis som väntar på den tredje boken av en fjärde kompis som inte börjat läsa den ännu. Hängde ni me? :D
Sådär bytheway, boken är mycket bättre än filmen även om filmen också är jättebra..

Imorgon ska hela åk 8 till en mässa i Vasa så jag ska se om jag får några bilder :D

Justde, ehm.. Motionen gick inget vidare idag heller ^^, Meeen, får fortsätta försöka.

En kul grej som ett finskt barn sa idag; Anki, du får inte sätta på kaninen! Fan, jag trodde jag skulle dö av skratt!
Det som hon egentligen menade var att hon får inte jaga kaninerna (de hade rymt) men jag har ingen aning om hur hon fick det till att sätta på kaninen!? Dagens roligaste kan man ju kort och gott säga. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0