Kusin vitamin

Hej!

Kom just tillbax från fammo. Mina 2 små kusiner kom hit och hälsade på. Den ena är 5 och den andra är 3: Jobbiga!
Särskilt hon äldre, hon frågar om precis allt! Sen tyckte hon att vi skulle gå ut åxå fast det regnar och är kallt. Usch!
Jag har väl inget spc för mig ikv. Bara sitta hemma och glo på tv ungefär.(=som vanligt).. Kanske orkar spela lite sims. Får se.

Alltså min lilla fetto-kisse (aka Pyret) har tydligen förstått att datamusen är en riktigt mus och hon brukar attackera den. Haha :D Frst, hon väntar kattungar därav fetto-kisse.

Men nu ska jag gå ut och hjälp pappa. Syrran skulle köra lite med åkerbilen men svängde fel såå, den for ner i diket. Så vi ska gå och dra upp den nu.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0