Konstiga frågor

Jag har ett antal frågor som jag inte vet svaret på och jag tänkte skriva upp dem här. Vet du svaret; SVARA!
(Ta inte alla frågor så seriöst sen)

1. Gamla vasa vägen. Är det den gamla vägen till vasa eller vägen till gamla vasa?

2. Varför blir man pissnödig?

3. Hur länge tar det att flyga från en kust till den andra i amerika?

4. Varifrån får X3M (radiokanal) sina utmanare ifrån?

5. Vilka är det 7 dödssynderna?

6. Vad är predikatet i satsen Inte jag heller?

7. Vad händer om man skjuter rakt ner i asfalt med en pistol?

8. Vad är skillnaden på etik och moral?

9. Vad är lingon på engelska?

10. Hur stavar man sjukdom på engelska?

11. Vad är gren, kvist och stam på engelska?

12. Hur gammal är Måns Zelmerlöf?

13. Hur stora är lungorna?

14. Kan bebisar vara snoriga i mammas mage?

15. Vad är en epa-traktor?

16. Hur säger fransmän HM?

17. Man ser i syne men hör i ****?

18. Till vilken ordklass hör ordet en?

19. Hur säger man Jag svimmade när jag cyklade runt på finska?

20. Hur långt är det mellan South Kensigton och Big Ben?


Jag har några fler på lager men de sparar jag till någon annan gång :D

Kommentarer
Postat av: roxana

måns zelmerlöw är 23

2009-06-06 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0