Hemsk dag!

Nooo! Jag vill inte att det ska bli imorgon. Det enda positiva jag kan hitta är att jag missar första lektionen då vi har finska. Ska nämligen till tandläkaren. Som många andra tycker inte jag om det. Förra året lyckades jag få 11 hål! Lyckades kanske inte är det rätta ordet. Det är ju inte precis bra. Tillbax i skolan sen så har vi redskapsgymnastik och då ska vi ju såklart göra kullerbyttor. Sånt som jag är expert på. Or not. Men de finns väl säkert nån annan som inte kan göra kullerbyttor hoppas jag.. Äh, jag klarar mej. Sen när skolan är slut och man är hemma måste jag till skriftskolan. Inget direkt fel på den, bara på prästen. Jag tycker han är otroligt könsdiskriminerande. Sitta där i 1,5 h och lyssna på honom är nog inget jag riktigt gärna gör. Men världen går ju inte under såå..

Idag var nog en bättre dag än vad imorgon kommer vara. Halvsov igenom de 3 första lektionerna. Pratade bort den 4e lektionen och halvsov de 2 sista lektionerna.. Så länge ingen märker så tar ingen skada av de heller. Efter skolan gick jag och en vän ner på stan. Jag, som många andra, har nämligen förälskat mej i Twilight. När jag först hörde om de så tänkte jag aldrig att jag skulle tycka om det. En tjej som blir förälskad i en vampyr och flyr. Låter inte så intressant.. Meeen, de är den :D Jag och min kompis gick till biblo men där fanns den inte så vi gick till en bokaffär och där fanns den! Men jag hade inte så mycket pengar. Får fa och köpa den en annan dag. Efter att vi letat böcker gick vi till en pizzeria och åt. Yummie! Men när vi var färdiga var klockan typ 15.30 och hennes mamma skulle va på möte till ca kl 16.45. Så vi gick till den enda klädaffären i stan. Jag hittade en underbart vacker klänning som jag köpte. Belive me or not, den kostade 5 euro! Efteråt gick vi och provade skor och jag hittade förstås ett par übervackra skor. Kilklack och remmar. Ska spara ihop lite pengar så jag kan köpa dem.

Ska upp tidigt im, sooo...Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0