Härligt värre ;D

Sådär. Som jag nyss skrev, jag har varit ute och sprugit och shit vad jag kände mej stolt när jag kom in igen! Medan jag sprang kom jag på den intelligentaste av alla idéer som kommit ut ur min hjärna; Jag ska börja springa på morgonen. Tänk, då har man en bra anledning att gå i duschen på morgonen och sen är man mycket piggare hela dan vilket betyder att jag kanske går och lägger mej tidigare, som jag egentligen borde. Sen blir man hungrig alltså måste jag äta frukost som jag annars aldrig gör. Självklart tränas ju min usla kondis upp också. Och som grädden på moset blir man på mycket bättre humör -> Dagen blir positiv -> Allt blir bra :D Just de, eftersom man blir piggare kanske man inte halvsover alla lektioner fram till mat och om man inte gör det går betygen upp. Whoho!

Visst är jag väl intelligent?

Jag kom på en annan intelligent idé idag med. Eftersom man blir snål hur lätt som helst (åtminstone jag) och då vill äta ngt gott som stoppar sötsuget snabbt. Då tar man en slickepinne! Men de har man ju inte alltid hemma sååå, man köper hem ett förråd av slickepinnar ;D


Jag måste ha en sånhär intelligentdag idag ;D


P.s. Sådär allmänt, hur kommer man in på Mest Aktiva listan? Ska man skriva många inlägg eller bara vara inloggad ofta? Äh, whateveer.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0