Deprimerande dag

Hej!

Riktigt dålig start på dagen idag. Först vaknade jag en kvart för sent och i min vardag är det mycket. Sprang upp ur sängen, drog på mig kläder och borstade igenom håret. Sen när jag ska ta telefonen märker jag att batteriet är urladdat! Letar snabbt fram en laddare men tyvärr hinner den bara ladda i typ 5 minuter. Märkte inte vad klockan var så jag fick panik när pappa ropade att bussen kommer. Drar snabbt ur telefonen med laddaren och försöker desperat tryckna ner de i väskan. Springer till hallen tar på mig första bästa skorna och springer ut med väskan öppen. Meen, jag hann med bussen iaf :D Skulle ja missat den skulle nästa buss komma typ halv 11.

Just nu sitter jag och äter korvsoppa. Yummie! Aaahh.. Pappa kom in och ropade att jag ska komma ut och dammsuga bilen. Ska bara äta färdigt så.

Min faster och mina 2 kusiner kommmer hit söderut idag så jag ska väl dit och säga hej åxå. Sen ska jag till bibloteket en sväng med hunden med.

Skriver mer ikv. Seeyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0