29-03-09

Hej!

Sry för den dåliga uppdateringen! Jag har inte varit hemma väldigt lite i helgen.

Igår åkte jag och mamma in till stan för att köpa böcker för 2600 euro. Fastän vi tog massor med böcker så blev de bara nåt på 600 euro.. Köpte den andra och fjärde twilightböckerna :D Sen gick vi för att leta upp en skolväska åt mig men de var inte direkt så stort urval, så jag får gå och leta nån annanstans.

Idag åkte jag och mamma igen, fast lite norrut och hälsade på storasysterysters familj. Min systerdotter ärså sööt! <3
Medan vi va där kollade vi på reprisen av Let's Dance. Jag hoppades verkligen att Laila skulle vinna men de går ju inte alltid som man vill. Sen åt vi vegetarisk Chili con Carne så nu har jag otroligt gasig mage :D

Jag har lite bloggtorka nu men jag skriver nåt när jag kommer på nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0