24-03-09

Hej!

Nu är jag verkligen proppmätt! Jag har ätit massor med tonfisksallad, nami :) Ni vet de där med motion? De gick inget vidare ^^, Vaknade nog i tid imorse men jag orkade verkligen inte stiga upp.. Men, får försöka imorgon ist. Jag hadde ju ändå gymnastik idag (2h) så de e ju inte hela världen. Tänkte gå ner till stranden och fotografera solnedgången om en liten stund så lägger jag upp bilder sen ikv om inte kameran kråglar förståss. Jag tar mer bilder med telefonen men jag har inget kabel så en sån ska jag köpa på lördag. Ska till bokaffären och köpa alla Twilight böcker då åxå :D Min nygamla väska håller på att gå sönder nu så en ny väska ska åxå köpas.

Jag börjar verkligen bli trött på busschauffören fastän vi bara haft honom i 2 dar. Vi kommer 10 minuter senare till skolan och 15 minuter senare hem. De minurarna är viktiga för mej! xD

Jag laddade ner Picasa 3 igår och för alla intresserande så är det ett jättebra gratis program! Sitter och latjar lite med det nu och försöker förstå lite mer av det ;)

Johanna: Slängde du lådan? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0