19 mars 09

Hej!


Tandläkaren idag då. Som vanligt var jag så närvös så jag skakade och de gjorde min kompis också, hon hade tiden efter mej. Jag frågade hur många hål jag har men det enda jag fick till svar var att jag har minst 2 gånger kvar. 8.4 blir nästa gång. Skippade gymppan eftersom vi kom tillbax så sent så vi gick och åt ist. Problemet var att jag var bedövad i högra delen av munnen så jag märkte inte om det rann (ärtsoppa på menyn). Matten var skön, lärarn va trött så hon sa att antingen gör vi sudoku eller sover. Sista timmen fick vi ut biologiproven and that saved my day! Och jag fick 10! Hur lyckades jag? 45 av 45 poäng :D

Well, I better get going. Jag har skriftskolan ikv. Tråååååååååkigt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0