Så klarar du lätt ett prov

Såklart måste ju du läsa på men om du har den inställningen att dehär provet kommer gå uppåt röven, ja, då vet jag vad man ska göra.

Först måste man ha godis och limsa i väskan.
Rasten före det svåra provet ska du frossa i dig, drick massor med limsa och proppa i dej godis, samtidigt som du sitter med dina vänner och drar de sjukaste skämten. Det gör en (åtminstonen mig) på flum humör, man går och skrattar åt allt och världen är bäst ungefär. Som ni vet blir man ju lite hög av socker.
När du väl har provet framför dig så måste du skriva så handen brinner, det första du skrivit är förmodligen det som är rätt.

Efter 40 minuter börjar ruset förvinna och man blir istället mycket trött och allt suger (typ som en drog). Here comes the problems. Har du inte skrivit färdigt provet än är det lite problem eftersom nu tror man oftast att allt är fel.


En gång hade jag ett jätesvårt engelskaprov på 5 sidor. Då tog jag till dehär knepet. Efter ca 40 minuter då jag kommit till sista uppgiften blev jag otroligt trött och sista uppgiften blev svårt. Som tur va (den gången) åker jag buss hem så då fick jag åtminstone sova i 1 timme.
När jag fick ut provet igen hade jag nästan allt på sista uppgiften fel.. ;D

De här är vad jag provat, de funkar inte för alla

Kommentarer
Postat av: jennie

svarar: nej tyvärr, men akn tänka mig den 20 november då den har premiär i både USA och sverige, kolla på din bio's hemsida kan stå där :) ha en bra dag!

2009-06-03 @ 09:24:32
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, kommer ihåg det där (;

2009-06-03 @ 09:35:06
URL: http://muminlemonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0