Den har dagen har varit

ganska jävlig. Som vanligt har jag inte nå mycket tid att sitta vid datorn men nåt inlägg hinner jag nog med.

Dagen i sammanfattning:

1. Försov mig
2. När vi skulle ta bild började det störtregna : håret blev krulligt
3. Nattvardsvinet smakade för jävligt
4. Alborna var supertjockan: Svettades
5. För mycket släkt, för mycket kameror
6. Allt för mycket gott att äta
7. Fick smycken. När använder jag dem??
8. Kameran var felinställd, bilderna blev helt uppåt röven.
9. Släkten e värst
10. Jag har ont i tänderna

Låter de lockande?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du bara smycken? :D

2009-06-14 @ 17:52:07
Postat av: johanna

Grattis till konfirmationen i efterskott :) Du måst vis bilder på vad du fick (a)

:)

2009-06-15 @ 12:13:51
URL: http://muminlemonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0