trettionde april tvåtusennio

whasaaap? Jag har haft fullt upp idag, har inte orkat lägga på datorn hlr..

I skolan imorse hade vi finskaprov och de gick väl som dom brukar: 7 om jag har tur och 6 om de går lite mindre bra.. Efter de hade vi oplanerad håltimme, lärarn satt med som som ännu skrev prov :D

Jag har så j-vla ont i halsen ochh dum som man är har jag "knarkat" upp alla mynthon *smarto*. Jag har f-n ont i hela kroppen, men dumt huvu för kroppen lida. Så sant som de som sa de. ;D

Som jag skrev igår fick vi 5 kattungar. Dock har 2 av dem onormala tassar så de måste bort. De kan inte va roligt att leva med onormala tassar. Sen övertala mamma pappa att vi ska spara 2 honor men nu har jag inga namn till den. Och så kommer vi till olyckskisse. En frass (kille) som har normala tassar men som ingen vill ha. Imorgon ska vi ta bort dem. *snyft*.

Från kl 5-8 städade jag en buss: JOBBIGT! Meen, jag får 30 euro för de så de gör onget ;D Ska städa en im åxå tror jag.

Efter bussen så for jag till fammo och hälsade på kusinvitamin som kom idag.

Nu ska jag spela farmtown, YEY!

Kommentarer
Postat av: TH

Städar du vår buss. Därfför var den så ren (eller kmr att va) ;P

2009-05-01 @ 12:44:44
Postat av: Josefin

suprise!

2009-05-01 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0