Tillbaka från Italien

Just de, i eftermiddags landade planet. Jag pratade med syrran i bussen och dehär är en del av samtalet

Jag: Happ, har du köpt nåt då?
Hon: Näe, inte så mycke, ja hadde ju inga pengar
J: Just de, men pappa köpte väl nåt åt dej?
H: Joo, men han köpte mer åt dej nästan
J: Va?! Varför köpte han nåt åt mej?
H : Ja vet inte
J: Justjust.. Undrar va han har köpt, minns du i julas?
H: Svårt att glömma
J: Sant


Aa, så lät de väl ungefär. I julas hade Pappa köpt varsin kudde åt oss. Inget fel med det förutom att min är en rosa kudde, formad som en fjäril och hennes är en rosa kudde, formad som ett hjärta med glastyg. USCH!

Men man får ju hoppas det är bättre de som han köpte nu. Syrran sa att han varit in i en likadan butik som vi va på i Riga och de måste ju båda gott. Hoppas jag :D



Tadaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0