Skolan

Hej!

Sitter i skolan och bloggar, vi är i datasalen på matte. Jag har testat flera olika datorer med denhör va den enda som funkar. De är en ganska skit dag, Storsyrran och pappa far till Italien idag och är borta en vecka! *avundsjuk* Men jag måste hålla mig på gott humör, jag har ett svårt prov idag som jag inte läst nästan något på.. Kan tyvärr inte skriva så mycket, våran lärare går fram och tillbax och kollar vad vi håller på med. Min internet där hemma har ju bråkat med mamma skickade nyss att de är fixat :D

Jag kan kanske blogga sen idag eftersom jag har 2h till i datasalen. På franska ska vi gör nåt projekt så vi måste leta upp nå info.

Shit! Måste stänga, lärarn ser att jag skriver och hon er inte vidare glad ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ;b jag o vill till italien (a) Ska vi far?

2009-04-01 @ 16:16:18
URL: http://muminlemonad.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så gärna så :D

2009-04-01 @ 16:20:47
URL: http://joseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0