"Shopping"

Hallå :D

Nu är jag tillbaka från syrran. Jag, hon och mamma var till Halpa-Halli och shoppade, om man nu kan kalla det för shopping. Jag väntar bara på att webcameran ska funka så ska jag lägga upp bilder på vad jag köpte. Jag är riktigt nöjd med mina inköp :D




Sådär, nu ha ja tagit nå bilder. Kvalitén är ju inte så bra men det kan man nog leva med..



Ful bild men den klänningen ska jag ha på dopet på lördag.



Och tights och skor. Båda köpta idag. Tightsen för 4 euro



Dom skorna (helt svarta) 17 e från Halpa-Halli :D



Maybelline New York, Dream Mousse concealer. Riktigt bra, 5 euro



Haha.. Kepsen 1.15 euro





Och lite underkläder xD 5 euro



5 euro, två par.

Sen köpte jag ett par vanliga  hörlurar för 2 euro. Två presenter åt Johanna åxå, med de isar jag inte lägga upp :D

I don't that you're watching this Johanna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0