Robinson 09

Vad tycker ni om Robinson? Jag tycker det är helt jävla sjukt. Enligt vad jag förstått blir ju folk helt psykiskt sjuka där och vem utsätter sig för sån idioti för pengar? Man måste vara ganska desperat vid det laget. Vissa människor visas i tv som att de skulle vara sjuka i huvu fast de egentligen kan vara hur trevliga som helst. När man bor mitt ute i ingenstans, utan mat och vatten och de finns en chans att få de, såklart man gör nästan vad som helst då va? Man vill väl inte precis dö där. Förlåt, men jag förstår verkligen inte folk som tittar på Robinson. För flera år sen, när jag var liten, då brukade jag titta med då var det inte lika grymt.

Ge mig 1 anledning att titta på Robinson!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan? kollar it du åp robinson ? :D vadå "helt jävla sjukt" (?) hahahah :D

Ja jär e,

1. för att macki jär e

2. heje ganska intressant

3. sku va kul ti va där sjölv



Men sverige ha valt ett ganska dåligt ställ ti "överlev" åp. Inget bra där alls, haha. O så räcker ett avsnitt lite fö lieng :b

2009-04-09 @ 17:16:42
URL: http://muminlemonad.blogg.se/
Postat av: Josefin

men de e ju så jävla sjukt! isch, jag sku verkligen inte gå med... :D

2009-04-09 @ 18:09:46
URL: http://joseefiin.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 18:12:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0