Katterna genom tiden

Sådär ja. Nu har jag fixat färdigt kattens låda, där hon ska få ungar alltså. Som vanligt är lådan under min säng.. Jag hoppas hon får 3 kattisar, de är så himla hemskt när vi inte kan behålla dem och vi måste ta bort dem. Vår senaste kattunge, Nellie, blev påkörd den 5e Dec förra året. Vet ni, de är första gången jag skriver hennes namn sen hon dog.. Jag fattar inte att man kan tycka om en kaa så mycket som jag gjorde men Nellie var i princip som en lillasyster även om hon var en katt.
Pyret fyller ju 10 år i september så hon har hunnit få många kullar. Snabbuppräkning av dem vi sparat; Kurt, Typen, Busan, Turbo, Petter och Nellie (kommer inte ihåg namnet på alla). Inte en enda av dem har vi hunnit haft till vuxen ålder!

Kurt: Dog efter 3 veckor
Typen och Busan: Blev aldrig rumsrena, tog bort dem
Turbo: Blev vild, gjorde sönder saker, anföll Pyret
Petter: Försvann efter 3 år
Nellie: Påkörd

Varför kan vi aldrig ha en katt till vuxen ålder?!



Nellie <3



Petter



Pyret


Är de släkt eller vad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0