Home again

Jag fick värdens chock när jag kom hem idag. Jag skulle gå och ge kaninerna mat men när jag kommer dit så ser man att allt är helt översvämmat! Min första tanke var att de hade drunkat eftersom de brukar hålla till under lekstugan och där var det fullt med vatten. Såå, jag hoppade in i lekstugan (de var ju fullt med vatten framför) och pustade ut när jag såg båda kaninerna. Fast den mörka satt och huttrade nå grymt så jag fick lite bråttom att lägga dit MASSOR med hö.. Men nu mår de bra igen iaf.

Jag fick låna Johannas kamera idag så jag ska lägga in bilderna från när vi var till vasa. Jag lägger upp bilder sen ikv.

Johanna: Jag tog lite ego-pics i bussen.. Din kamera är jättebra! <3 :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh gooood! HAHAHAH! :D " pitihän sen arvata"... :b

2009-04-01 @ 17:03:22
URL: http://muminlemonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0