Helgen

Heej!

Hur har eran helg varit? Min har varit helt bra ^^
I lördags for vi till Vasa på hundutställning för att ställa ut Niki. Eftersom min faster jobbar med hundar och hon bor i Vasa så hon fick ställa ut hunden. Det gick faktiskt ganska bra, hon fick blått band, hon kanske skulle fått rött men hon är lite för tung och sen var hon väldigt trött, hon skulle behövt vara piggare.
För er som inte är så insatta:

Rosa: Bäst
Rött: Näst bäst
Blått: Helt okej
Gult: Ganska dåligt
Brunt: Dålig

Sen efteråt ville jag shoppa lite så vi for in till centrala Vasa. För några veckor sen öppnade Gina Tricot så dit var jag och kollade. Jag hann bara komma in och kolla lite på klänningar så knacka Johanna på ryggen och säger hej. Visste inte att hon var där ^^ När vi stått och pratat lite så säger helt plötsligt min gymppa & finska lärare hej. Varför träffar man alla när man far till Vasa??

Eftersom jag inte hade så mycket pengar, bara 32 euro, så gick jag till H&M. Där hittade jag 2 par halvfina byxor, ett basic linne och en prickig kjol. Och allt för 31.70! Fan vad jag är bra!
Smart som jag är glömde jag kameran hemma men jag får väl ta bilder nu ist..

Bilder på väg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0