Du? Busschaufför?

Han som äger bussbolgaet här ringde just och ville prata med pappa. Vår nuvarande busschaufförs fru är väldigt sjuk och snart kommer hon nog dö, därför är busschauffören borta väldigt mycket och nu verkar han vilja ha ledigt. Därför ringde smurfin (ägaren) åt pappa och frågade om han vill köra gula bussen = min buss! Alltså den jag åker med. Hemskt! Han kommer ju veta vem jag pratar med, vem jag inte vill prata med, vad man säger, allt skvaller, vad jag har gjort, han kommer vara hemma när jag är det (inte van vid det). Som tur var sa pappa att han ska se nu vad som händer. Tänk om pappa börjar köra min buss?! Jag kommer ju måsta sitta fram med honom och säga vem som ska på och vem som ska av! Oh gosh..


Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, stackare! :(

Men he ju it säkert ännu :D

2009-04-13 @ 10:37:19
URL: http://muminlemonad.blogg.se/
Postat av: Josefin

om an inte far på jobb idag så kör han bussen im D:

2009-04-13 @ 12:28:29
URL: http://joseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0