Cykling forts.

Jaa, jag var ju och cyklade idag då med hundarna.

Sami-rutten


och Bobby-rutten



Förklaring till Sami-rutten.

1.Först cyklar jag till fammo och hämtar Sami
2.Jag tänkte cykla runt byn, men när jag kommer till Kil-korsningen ser jag en hund som är på väg samma håll som vin och Sami blir tokig när de kommer andra hundar
3. Jag cyklar ner mot kilen men hinner cykla 100 m innan jag ser att de kommer en lite tax. Vi låter den gå förbi och fortsätter cykla ner mot kilen. Cyklar ytterligare 100 m då en annan hund börjar skälla.
4. Jag får nog och vänder om igen. Ser att taxen svänger åt de håll jag tänkte så vi svänger åt motsatt håll.
5. Cyklar tbx till fammo, bestämmer mig för att cykla till Björnvägen.
6. Cyklar iväg dit.
7. Cyklar tillbax till fammo.

Och då var rutten färdig.

Bobby-rutten var de inte något speciellt

Sammanlagt cyklade jag då 9,4 km alltså nästan en mil. Voivoi, My ass is hurting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0