19.04.09

Hello

Hemma igen. Trååkit..

Idag hos sis så kollade jag på Ugly Betty och Desperate Housewives. Mina 2 nya favoritprogram. Eller 3, jag älskar SATC också :D
På väg till agilityn gick bilrutan sönder så vi for till sis's fästmans bästa kompis som är bilmekkare så han fixade rutan. Med en tång och silvertejp :D

Säger ju de Johanna; ALLT går att fixa med tejp! ^^,

På lördag ska jag och mamsen till Vasa på hundutställning, vi far väl säkert och shoppar åxå. YAY!
När vi for hem så stannade vi i ABC och handlade så nu har jag ED, lösgodis, vantar och CA's skiva. Fast den var inte så bra.

Äh, kanske man ska plugga lite nu. Eller kanske inte. Eller kanske nog.
Fan jag vill ha bra R's enkka-prov. But damn, that's hard!

(CA: Christina Aguilera. Lr hur man nu stavar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0