140409

Hej!

Usch vad hemsk dag! Började med att dagbarnen kom 5.30. Sen körde pappa bussen till skolan. På gymppa sträckte jag ryggen. På kocken mådde jag dåligt. Samis ägare kom tbx idag och vet ni vad jag fick? En pytteliten flaska parfym som stinker för j*vligt! Jag använder inte ens parfym. De känns ganska skit. Varje dag har jag tvingat iväg mej att cykla med honom, även fast det spöregnat och vad får man för det? Min syrra som inte ens gjort nåt, vet ni vad hon fick?! En hårsprays flaska som är 50 cm hög! Orättvist. Hon har inte gjort ett jävla dugg. Dessutom är mitt hårspray slut :'(



Miss Dior chérie heter den..


Sen i bussen idag har jag ju måsta sitta och instuera pappa hur han ska köra. Inte så farligt med de, men och ett stort MEN. Han pratade med ALLA som kom in typ: "Hur ere me dej idag, va ska ni göra i skolan?" eller "nämen vad stor du har blivit, går du i gymnasiet redan?". Allvarligt. Det var såååå pinsamt! Men han sa åt mej att han bara ska köra imorgon till. PUH!

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: Tack! :)

2009-04-14 @ 18:06:05
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0