100409

Hej!

Haft en bra dag? Ganska tråkig för min.. Satt och läste Twilight (eclipse) från kl 1200 till 1600 så nu har jag läst ut den. Väntar bara på 4an nu. Fast jag vet redan vad som händer men jag vet inte hur den slutar. Jag tycker de sku kunna hoppa över filmen till 2an och 3an och istället göra 4an på en gång. Hehe..

Har ni sått påskgräs då? Jag fick av Johanna. Och ja Johanna, jag tycker om det :D



Jag har vattnat den! Även om jag dränkte den först.. Men den lever iaf. Jecka, hon i blått, sitter djupt inne i sin twilight värld (hon läser 4an). Johanna i bakgrunden <3

Sen förresten. Jag var till skobutiken i går och frågade om jag fick praoa där och de fick jag! Fast de var lite konstigt, hon frågade inte ens vad jag hette eller nåt.. Och en kompis till mig som åxå ska praoa där hade fått gå in till kontoret för att ge en massa uppgifter om sig. Känns lite mysko. Men, de är bara att komma dit och säga hej och hoppas på att de inte var nåt missförstånd.

Äh, nu ska jag gå och fixa naglarna tills im.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tur det! Du vet vilken skit du sku ha fått ifall e sku ha dött! :@

HAHAHAHAH! (A)

2009-04-10 @ 21:19:49
URL: http://muminlemonad.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha :D Får se om gräset överlever helgen (a)

2009-04-10 @ 21:47:10
URL: http://joseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0