070409

Hej!

Idag har de inte egentligen hänt något spc. I skolan fick vi veta att vi ska ha en "må bra-dag" den 22 April. Då skulle man få välja 5 olika saker att göra under dagen, men jag har ingen aning om vad jag ska välja. Sen kom de upp en lista också, och på den stog de att senast man kan skriva vart man ska på prao är 20 April, annars väljer studiehandledaren något åt en.. Jag kom på att jag kan fa till en skobutik där i stan, så jag ska väl kanske ringa dit imorgon.

Idag när jag kom hem var 2 av dagbarnen hemma och jag brukar oftast "snurra" dom, alltså jag håller i deras händer och så snurrar dom runt och runt och runt.. Och då skulle jag ha båda i famnen samtidigt, mindre lyckat! De slutade med att jag trampade på en leksak och nu har jag ett stort sår i hälen. Yippie!

(min webcamera har slutat fungera :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0