01/01 -09

Har ni dragit några aprilskämt idag då? Inte jag. Jag tycker faktiskt inte om första april, man kan ju inte ta nån allvarligt!  Visst, de är väl lite kul men tänk om det skulle hänt något igår som man vill berätta idag men ingen tror en bara för att det är första april.

Nu är jag iaf färdig med min uppsats om Asterix och Obelix så nu sitter jag och från min klass och tjafsar om hennes uppsats om Eifelltornet (inget allvarligt). De två pojkarna i klassen sitter och gör en liten film medan lärarn sitter och chattar. Gah, nu kollade hon bredvid mig vad jag gör så hon försöker desperat se vad jag skriver. Hon får väl leta upp min blogg, då blir det lite fler besökare :D Varför märker alltd någon om jag gör något som inte hör till vad vi ska göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha (A) busted! Again :D

2009-04-01 @ 16:18:59
URL: http://muminlemonad.blogg.se/
Postat av: Josefin

Alla ser alltid va jag gör xD

2009-04-01 @ 16:21:22
URL: http://joseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0